Logo design Hoorn
Fris healthy food
Samen met Joris Mooijman van Teamverband hebben wij de volledige huisstijl en strategie voor Fris healthy food ontwikkeld. Lisa de Wit was geïnspireerd geraakt toen ze op wereldreis was, er is zoveel lekker en gezond eten te vinden in exotische landen. Daarom bedacht ze dat ze een saladebar met gezond eten wilden beginnen toen ze eenmaal terug in Nederland was.
Concept
We hebben voor Fris in eerste instantie een logo gecreeërd dat geënt was op de flower power periode maar met beide voeten stevig in de 21ste eeuw. Een saladebowl werd het beeldmerk voor Fris die vrij en vrolijk rondfladderd. Tijdens een feedback ronde is het logo aangepast naar de wensen van de klant maar de basis elementen bleven overeind!
Fris x Slijs
Adverteren in de regio is altijd een goed idee om meer naamsbekendheid te genereren. Aangezien Slijs en fris healthy food een tijdje samen de keuken deelde besloten zij om op de pizzadoos te adverteren! Het is een leuke manier om onder de aandacht te komen, iedereen lust tenslotte pizza, en toevallig heeft Slijs de lekkerste pizza’s!